Shop Mobile More Submit  Join Login
Evil Easter Bunny by sharpie99 Evil Easter Bunny by sharpie99
This is one bad bunny
Add a Comment:
 
:iconragingspacebull:
ragingspacebull Featured By Owner Apr 8, 2012
"I'll show all those arrogant snots who say they don't believe in me anymore!"
Reply
:iconbeza:
beza Featured By Owner May 6, 2010
its like night of the lupus, only scary :P .

possibly a vizzerdrix?
Reply
:iconaztecprincess333:
AztecPrincess333 Featured By Owner Apr 12, 2010  Hobbyist Traditional Artist
awesome bunny!
Reply
:iconchrisntheboat:
chrisntheboat Featured By Owner Mar 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
bravo:clap:
Reply
:iconsharpie99:
sharpie99 Featured By Owner Mar 19, 2010
Thanks
Reply
:iconchrisntheboat:
chrisntheboat Featured By Owner Mar 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
A pleasure for sure:)
Reply
:iconirmax-comix:
irmax-comix Featured By Owner Mar 17, 2010  Professional Digital Artist
perfect 4 easter!
Reply
:iconsharpie99:
sharpie99 Featured By Owner Mar 17, 2010
Or horrible for easter! I wouldn't want him near my kid.
Reply
:iconirmax-comix:
irmax-comix Featured By Owner Mar 17, 2010  Professional Digital Artist
lol!
Reply
:icontndrhrtd37:
tndrhrtd37 Featured By Owner Mar 16, 2010
Evil Easter Bunny :rofl:
Reply
:iconsharpie99:
sharpie99 Featured By Owner Mar 17, 2010
Yeah, He's not welcome at my house.
Reply
:iconsharpie99:
sharpie99 Featured By Owner Mar 16, 2010
I hate this new comment stack that Deviant just came up with...I have no idea how to respond to comments individually????
[link]
Reply
:iconconcordexlover:
concordexlover Featured By Owner Mar 16, 2010  Student Traditional Artist
Look for a button near where it says how many messages you have that allows you to turn off stacks :)
Reply
:iconsharpie99:
sharpie99 Featured By Owner Mar 16, 2010
Thanks,,,I had no idea
Reply
:iconthe-mad-pirate:
The-Mad-Pirate Featured By Owner Mar 16, 2010  Hobbyist General Artist
i wanna have one of those the day i play Fantasy Flight 's Grimm RPG !!!!
Reply
:iconsharpie99:
sharpie99 Featured By Owner Mar 16, 2010
Is that a game where you use dice? I didn't know if people still played those games. I thought video games would have killed that industry.
Reply
:iconthe-mad-pirate:
The-Mad-Pirate Featured By Owner Mar 16, 2010  Hobbyist General Artist
yeap , it is the game were you gather your friends around a table and play with dices .....
Reply
:iconsharpie99:
sharpie99 Featured By Owner Mar 16, 2010
How retro... I used to play those. Never got into D&D but I played Mechwarriors and Gurps Horror.
Reply
:iconthe-mad-pirate:
The-Mad-Pirate Featured By Owner Mar 17, 2010  Hobbyist General Artist
ohhh it has being a blooming industry on the last 10 years or so ...
Reply
:iconsharpie99:
sharpie99 Featured By Owner Mar 17, 2010
Awesome. I always loved the artwork on those games.
Reply
:iconthe-mad-pirate:
The-Mad-Pirate Featured By Owner Mar 18, 2010  Hobbyist General Artist
yeap , :iconpatrickmcevoy: and :iconkerembeyit: are some artists who are doing art for games nowadays ...
Reply
:iconales-kotnik:
ales-kotnik Featured By Owner Mar 16, 2010  Student Digital Artist
haha awesome work man!

Reply
:iconsharpie99:
sharpie99 Featured By Owner Mar 16, 2010
Thanks you sick-o
Reply
:iconnametherabbit:
NameTheRabbit Featured By Owner Mar 16, 2010
nicely done....NOW RUN! :sprint:
Reply
:iconsharpie99:
sharpie99 Featured By Owner Mar 16, 2010
yes, disturbing
Reply
:iconnametherabbit:
NameTheRabbit Featured By Owner Mar 16, 2010
no joke
Reply
:iconthelorddarkwolf:
TheLordDarkWolf Featured By Owner Mar 15, 2010
lol awesome reminds me of Monty Python's Search for the Holy Grail where the rabbit is the big monster lol
Reply
:iconslane583:
Slane583 Featured By Owner Mar 17, 2010
Death awaits you all with nasty big pointy teeth.
Reply
:iconthelorddarkwolf:
TheLordDarkWolf Featured By Owner Mar 17, 2010
lol luv it
Reply
:iconslane583:
Slane583 Featured By Owner Mar 17, 2010
This lady's a witch, she turned me into a newt! "A newt?" I got betta.

Sorry. I just have to do it. :meow:
Reply
:iconthelorddarkwolf:
TheLordDarkWolf Featured By Owner Mar 17, 2010
lol
Reply
:iconsharpie99:
sharpie99 Featured By Owner Mar 16, 2010
Great movie!
Reply
:iconthelorddarkwolf:
TheLordDarkWolf Featured By Owner Mar 16, 2010
yeah :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 15, 2010
Image Size
270 KB
Resolution
976×1117
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,192
Favourites
34 (who?)
Comments
33
Downloads
11,373
×